پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۰

تلاش بی وقفه خادمان فنی حرم در دهه کرامت

در آستانه دهه کرامت، اقدامات متنوعی توسط خادمیاران بخش فنی اداره خدمات فنی و روشنایی حرم مطهر رضوی در راستای میزبانی شایسته از زائران حضرت رضا(ع) در همکاری با سایر بخش‌ها انجام شد. 

به گزارش آستان نیوز، طراحی و ساخت 4 جایگاه دیوار گل در ورودی باب السلام به منظور گل‌آرایی، ایجاد سازه تونل گل و نور در مقابل باغ رضوان و آماده‌سازی و رنگ‌آمیزی جایگاه‌های چیدمان گل در آبنماهای صحن‌های مرکزی همچون آزادی و جمهوری، از جمله اقدامات بخش فنی حرم مطهر به منظور زمینه‌سازی برای گل‌آرایی ویژه دهه کرامت است.
همچنین می‌توان به ایجاد سازه غرفه نمایشگاهی «زندگی به سبک فاطمی» در سه ورودی شیخ طوسی، شیخ طبرسی و نواب حرم مطهر رضوی، طراحی و اجرای جایگاه برگزاری مراسم‌ها در صحن غدیر، ایجاد جایگاه برگزاری مراسم برای مدیریت زائران غیرایرانی در جوار چایخانه صحن امام حسن مجتبی(ع) و ایجاد زیرساخت تخته شاسی بزرگترین نقاشی جهان اسلام در صحن غدیر، اشاره کرد.  
زیباسازی دفاتر خدمت‌رسان، زائربرها و پایه ستون‌های صحن پیامبر اعظم(ص) با بنر، طراحی حمایل و شال جهت بهره‌برداری پرسنل در هنگام خدمت‌رسانی، طراحی و نصب تابلوهای فلکسی در محل پایه ستون چراغ‌‌های صحن پیامبر اعظم(ص) در جایگاه کتب ادعیه به عنوان محل شارژ تلفن‌های همراه و نونمایی انبار فرش صحن امام حسن مجتبی(ع) با نصب بنر جدید، از دیگر خدمات بخش فنی حرم مطهر رضوی در آستانه دهه کرامت است.

 
آماده‌باش هزار خادمیار در 20 کارگاه فنی

افزون بر هزار خادمیار فنی متخصص و باتجربه به صورت شبانه‌روزی در کشیک‌های هشتگانه در حدود 20 کارگاه‌ فنی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در دهه کرامت آماده خدمت هستند به طوری که در هر شبانه‌روز بیش از 110 خادمیار در سه شیفت؛ از ساعت 7 تا 16، 16 تا 24 و بامداد تا 7 صبح در بخش فنی حرم مطهر خدمت می‌کنند.
شایان ذکر است، کارگاه‌های بخش فنی حرم مطهر رضوی در زیرمجموعه پنج حوزه خدمتی اصلی شامل «تعمیرات خودروهای برقی همچون زائربرها»، «تعمیرات ماشین‌های شست‌وشوی مکانیزه»، «تعمیر لوازم غیرمنصوب اداری و آسایشگاهی همچون سماور، تلویزیون، میز و کمد»، «سازه‌های نمایشگاهی» و «تابلوهای اطلاع‌رسانی و زیبانمایی» فعالیت می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی