پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت انجام می‌شود؛
۱۴۰۲-۰۲-۳۰

توزیع روزانه 150 هزار لیوان چای در چایخانه‌های حضرت رضا(ع)

همزمان با دهه کرامت، روزانه 150 هزار لیوان چای متبرک در چایخانه‌های حرم مطهر رضوی با استفاده از ظرفیت موکب‌ها و خادمیاران بین شیفتگان شمس الشموس(ع) توزیع می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، 4 چایخانه حضرت رضا(ع) در راستای میزبانی شایسته از ارادتمندان این امام رئوف و ایجاد فضایی معنوی برای رفع خستگی آنان زیر نظر اداره امور تسهیلات زائران حرم مطهر رضوی و با همکاری موکب‌های خدمت‌رسان از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا شامگاه ولادت حضرت رضا(ع) در دو شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت 6 تا 24 در صحن‌های کوثر، غدیر، امام حسن مجتبی(ع) و باغ رضوان پذیرای زائران و مجاوران است.
این چایخانه‌ها به طور ویژه در ولادت حضرت رضا(ع) و همچنین سایر ایام دهه کرامت در صورت نیاز و تأمین نیروی خدمتی به صورت 24 ساعته با توزیع چای و سایر اقلام متبرک همچون صبحانه، شربت، کیک و شکلات از زائران میزبانی خواهند کرد. 
 تمامی وسایل و امکانات داخل چایخانه‌‌های حضرت رضا(ع) از جمله سماورها، قوری‌ها و... با مشارکت ناذران و خیران حرم مطهر رضوی تهیه شده است. 
شایان ذکر است، عموم خیراندیشان می‌توانند در فعالیت چایخانه‌ها و تهیه اقلام مورد نیاز ‌آن‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق درگاه‌های دریافت نذورات آستان قدس رضوی مشارکت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی