پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۰

سومین همایش ملی- بین المللی «اوقات فراغت» به کار خود پایان داد

سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی «اوقات فراغت» با شعار (کسب و کارهای دانش بنیان و اشتغال آفرین و سلامتی و تندرستی در اقشار مختلف جامعه) با اعلام مقالات برتر و اعلام ميزبانان مشترك چهارمین همايش ملي و سومین همايش بين المللي «اوقات فراغت» به كار خود پايان داد.

به گزارش آستان نیوز، دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) دومين همايش بين المللي و سومين همايش ملي «اوقات فراغت» را در راستاي تحقق شعار سال 1401 (اشتغال، توليد، دانش بنيان) و منويات مقام معظم رهبري و ماموريت هاي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) و آستان قدس رضوي، با رويكرد كسب و كار دانش بنيان و اشتغال آفرين و سلامتي و تندرستي در اقشار مختلف جامعه با ميزباني مشترك دانشگاه هاي تبريز، مازندران و شيراز 27 و 28 ارديبهشت ماه به صورت نيمه حضوري و با حضور انديشمندان و صاحب نظران اين حوزه از سراسر كشور برگزار كرد و در قالب نشست هاي علمي آخرين دستاوردهاي حوزه اوقات فراغت مورد تحليل و بررسي قرار  گرفت.
در قالب برگزاري اين همايش ملي- بین المللی، پنج نشست تخصصی به صورت نیمه مجازی با عناوین؛ «ظرفیت های کارکردی اوقات فراغت»، «تازه هاي كسب و كار در اوقات فراغت»، «گردشگری ورزشی با رویکردهای تندرستی و اوقات فراغت»،  «مسيرها و تحولات دانش بنيان در علوم ورزشي»، و «جامعه شناسی اوقات فراغت»، 27 و 28 اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
«تببین حدیث امام رضا(ع) در خصوص اوقات فراغت» و بررسی «جنبه های دانش بنیان و اشتغال آفرین اوقات فراغت» عناوین نشست سخنرانی های این همایش ملی- بین المللی بود.
همچنین در قالب برنامه های علمی این همایش، دو پیش نشست تخصصی با عنوان؛ «توسعه اکوسیستم فناوری های ورزشی» و «سالمند مؤفق»، در تاریخ های 6 و 25 اردیبهشت ماه 1402 به صورت مجازی برگزار شد.
با اعلام فراخوان صورت گرفته با اعلام فراخوان صورت گرفته 108 مقاله علمي به دبيرخانه برگزاري سومين همايش ملي و دومين همايش بين المللي «اوقات فراغت» ارسال گردید که پس از بررسي هاي صورت گرفته و نظر هيأت داوران سه مقاله در فرمت سخنراني و یک مقاله در فرمت پوستر به عنوان اثرات برتر معرفي گرديدند.
همچنین از پوستر شماره اول فصلنامه تخصصی «اندیشه های نوین در ورزش تربیتی» دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) که با رویکرد حمایت از پایان‌ نامه‌ها و رساله ‌های دانشگاهی مرتبط با اندیشه های نوین در ورزش تربیتی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر خواهد شد، رونمایی شد.
همچنین در اختتامیه این همایش مقرر شد که چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی «اوقات فراغت» با محوریت «اوقات فراغت سلامت محور برای اقشار مختلف جامعه» همراه با برگزاری جشنواره حمایت از ایده ها، خدمات و کالاهای حوزه علوم ورزشی، توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با همکاری کمیته ملی المپیک، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تربیت مدرس اردیبهشت ماه 1403 برگزار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی