پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در نشست خادمیاران رضوی بافت تصویب شد؛
۱۴۰۲-۰۲-۲۷

تلاش برای دهه ی کرامتی متفاوت

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان بافت با برگزاری جلسه جهت برنامه ریزی اجرای کاربردی برنامه های دهه کرامت نسبت به گرامیداشت این دهه اهتمام ورزیدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کورش خیاطی، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بافت بیان کرد: برنامه های فرهنگی و هنری ویژه بزرگداشت دهه کرامت در قالب جشن های مردمی، پیاده روی های خانوادگی و غبار روبی مزار شهدا در شهرستان بافت به همت خادمیاران و یاوران رضوی برگزار می شود. 

خیاطی با بیان اینکه ترویج فرهنگ رضوی نیاز امروز جامعه است، گفت: سیره و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) را باید به صورت عملی در زندگی خود ساری و جاری کرده و در همین راستا قصد داریم در دهه کرامت ویژه برنامه ای در مدارس سطح شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما این است با تاسی از امام رضا(ع) در مسیر شناخت درست حقیقت گام برداریم، افزود: ویژه برنامه زیر سایه خورشید در سطح شهرستان بافت برگزار خواهد شد که از لحظه ورود خادمان حرم امام هشتم(ع) به همراه پرچم مطهر رضوی برنامه های متفاوتی خواهیم داشت.

گفتنی است پایان بخش این جلسه نوای گرم مداح و ذاکر اهل بیت آرمین تقوی از خادمیاران رضوی بود که خادمیاران و یاوران رضوی را به فیض اکمل رساند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی