پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از سوی معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۰۲-۳۰

بسته های کرامت، هدیه رضوی به زائران امام رضا(ع)

همزمان با دهه کرامت، معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی با مشارکت موکب‌های خدمت‌رسان، با توزیع اقلام و بسته‌های متبرک از زائران حرم مطهر رضوی پذیرایی می‌کند. 

به گزارش آستان نیوز، در این راستا با مشارکت موکب‌ها بیش از 800 هزار کیک، شیرینی، شکلات و شربت علاوه بر چای متبرک در 4 چایخانه این بارگاه ملکوتی در ایام دهه کرامت بین دلداگان حضرت رضا(ع) توزیع می‌شود. 
همچنین این معاونت در ولادت پربرکت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت رضا(ع) در مجموع با توزیع 150 هزار کیک و شربت بیدمشک پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خواهد بود چنان‌که از این تعداد، 50 هزار کیک و شربت به مناسبت گرامیداشت اول ذی‌القعده، سالروز میلاد باسعادت خواهر بزرگوار امام هشتم(ع) توزیع خواهد شد.
مهمانسرای حضرت رضا(ع) نیز در دهه کرامت پذیرای جمعی از محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) در سه وعده صبحانه، ناهار و شام خواهد بود. 
شایان ذکر است، موکب‌های خدمت‌رسان ویژه پذیرایی از زائران با غذای گرم و میان وعده و طبخ و توزیع نان رایگان نیز در ایام دهه کرامت در حریم حرم مطهر رضوی مستقر خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی