پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران رضوی برگزار شد؛
۱۴۰۲-۰۲-۲۶

مراسم سوگواری امام جعفر صادق علیه السلام در ریحان شهر

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور مسئولان و اراداتمندان اهل بیت(ع) در ریحان شهر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قوام آبادی، مسئول کانون محله ای خادمیاران رضوی ریحان شهر  گفت: دوران ۳۴ ساله امامت ایشان فرصتی طلایی بود تا كام تشنگان معارف ناب الهی را از زلال سرچشمه وحی سیراب سازد از این رو تمام برخوردهای وی با افراد و گروه ها آموزنده بود. در این میان یاران و شاگردان آن حضرت بیشترین استفاده را بردند و درس های ارزنده ای را برای آینده گان به یادگار گذاشتند. 

وی همچنین در ادامه افزود: امام صادق علیه السلام سال ها بر كرسی درس و منبر پیامبر قرار گرفت و هزاران شاگرد را در مكتب خود تربیت كرد. سلوك علمی امام صادق علیه السلام طی این سی و چند سال، برخورد شایسته یك استاد را با شاگردان خود به زیباترین وجه ترسیم می كند و خادمیاران رضوی هم باید مثل مقتدای خود در جامعه طوری رفتار کنند که چهره واقعی اسلام و مکتب اهل بیت را در جامعه نهادینه کنند.

وی بیان داشت: خادمیاران و یاوران رضوی باید تلاش کنند سبک و سیره این امام بزرگوار بیش از پیش در جامعه اسلامی ما پیاده شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی