پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۸

دیدار مدیر مرکز جامع مشاوره رضوی از کانون تخصصی مشاوره اصفهان

نشست هم اندیشی مدیر مرکز جامع مشاوره رضوی و مسئول کلینیک‌های همیار مرکز آستان قدس رضوی با مسؤلان کانون تخصصی مشاوره اصفهان در محل مرکز مشاوره رضوی اصفهان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خادمیاران رضوی مرکز مشاوره رضوی که همگی از فعالان مشاوره در شهر اصفهان نیز هستند، طی این نشست به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات خود برای پیشبرد اهداف تعریف شده در سایه نام پربرکت حضرت امام رضا(ع) و همچنین باز گو کردن گلایه‌ها و مشکلات و موانع پیش‌ روی خدمت هر چه بهتر خود در این عرصه پرداختند.
 رضا آذریان، مدیر مرکز مشاوره رضوی آستان قدس هم در ادامه جلسه ضمن پاسخ دادن به سؤالات مطرح شده به نقشه راه پیش رو این مرکز  در آینده برای بهتر شدن فعالیت‌ها  و اقدامات جدیدی که در دستور کار این مرکز قرار گرفته است اشاره کرد.
وی در خصوص اهداف سفر دوروزه خود به اصفهان و بازدید از فعالیت‌های کانون تخصصی مشاوره اصفهان با اشاره به این که تصمیم به این دیدار از مدت ها قبل در برنامه ما قرار داشته است اضافه کرد: کانون مشاوره رضوی اصفهان به عنوان یک کانون فعال بیشترین آمار تعداد مراجعه کنندگان را در بین مرا کز خدمت رضوی تخصصی مشاوره در سال ۱۴۰۱ در کل کشور  داشته است و به همین جهت برآن شدیم که طی این دیدارها و تعاملات از نزدیک در جریان تجربیات همکاران و عزیزان خود در این مرکز قرار بگیریم.
وی افزود: در حال بررسی و تدوین ایجاد کلینیک‌های تخصصی همیار در سرتاسر ایران هستیم تا بتواند گام مهمی در تعمیم و گسترش خدمات مشاوره‌ در کنار خدمات مشابه آستان قدس داشته باشد، به همین منظور الگ گیری و استفاده از تجربیات موفق همکاران در مرکز مشاوره رضوی اصفهان می‌تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.
وی در مورد راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی همیار اضافه کرد: این کلینیک‌ها یک سری مراکز مشاوره به شکل همیار هستند که با نام مقدس حضرت امام رضا(ع) در قالب استانداردهای فرهنگی، دینی و اسلامی مشغول به کار خواهند شد.
وی تاکید کرد: تجربه مرکز مشاوره رضوی در اصفهان که از سال ۱۳۹۷ تا کنون به فعالیت‌های موفقی پرداخته است برای ما تجربه ذی‌قیمتی است که در این جلسه با اهم آن آشنا شدیم وامیدواریم بتوانیم از این تجربیات برای تدوین هر چه بهتر آیین‌نامه کلینیک‌های همیار با توجه  و برسی همه جانبه و همه ابعاد موضوع استفاده کنیم  و آن را به سراسر مراکز مشاوره زیر نظر آستان قدس رضوی در سرتا سر کشور تعمیم دهیم .

وی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات مرکز تخصصی مشاوره رضوی اصفهان خاطرنشان کرد: این سفرها همیشه برای ما انگیزه بخش بوده و باعث می‌شود با روحیه بهتر به ارائه خدمات بپردازیم.
لازم به ذکر است در این جلسه آذریان با تقدیم تندیس منقش به اسم مبارک امام هشتم از زحمات پربار مریم فاتحی زاده و همکاران وی در مرکز مشاوره رضوی اصفهان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی