پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۹

هرمزگان میزبان ۲ گروه از خادمان حرم مطهررضوی می شود

دبیر شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان هرمزگان گفت: امسال استان، میزبان ۲ گروه از خادمان رضوی است که تا دهم خرداد ماه میهمان هرمزگانی‌ها بوده و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را اجرا خواهند کرد.

به گزارش آستان‌ نیوزاز هرمزگان، مصطفی رجبیان دبیر شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید توسعه صحن و سرای باصفای حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام به تمام نقاط کشور و ترویج زیارت از راه دور با این نگاه که همه جا صحن امام رضا است، می‌باشد.

وی افزود: شعار محوری دهه کرامت امسال «جمعمان جمع است زیر پرچمت» انتخاب شده است و کاروان‌های خادمین حرم مطهر رضوی از روز سی‌ام اردیبهشت ماه وارد استان هرمزگان خواهند شد.

رجبیان بیان‌کرد: امسال استان هرمزگان میزبان ۲ گروه از خادمان رضوی خواهد بود که تا دهم خردادماه میهمان هرمزگانی‌ها خواهند بود و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را اجرا خواهند کرد.

دبیر شانزدهمین دوره جشنهای مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان، تصریح‌ کرد: روز سی‌ام اردیبهشت‌ ماه مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در بندرعباس برگزار خواهد شد و بعد از ظهر همان روز یک گروه دیگر از خدام حرم مطهر برنامه‌های خود را از جزیره کیش آغاز خواهند کرد که مسئولیت اجرای برنامه در غرب استان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما واسطه‌ فیض شدن برای اتصال معنوی بین حضرت رضا علیه السلام و مردم است، گفت: ۶۵ عنوان برنامه برای اجرا در دهه کرامت در نظر گرفته شده است و در ۶ شهرستان نیز قرار است اهتزار پرچم منقش به نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا علیه السالم انجام شود که در بندرعباس ساعت ۶ روز سی‌ام اردیبهشت به عنوان آغاز رسمی برنامه‌های زیر سایه خورشید انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی