پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان:
۱۴۰۲-۰۲-۲۹

جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در ۵۵ شهرستان و بخش برگزار می‌شود

بهادری؛ دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان گفت: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان هرمزگان و در ۱۳ شهرستان و ۴۲ بخش برگزار خواهد شد.

به گزارش آستان‌ نیوزاز هرمزگان، حبیب بهادری؛ دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان نیز در این نشست به خبرنگاران، اظهار کرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید که امسال مفتخر به ایفای نقش در شانزدهمین دوره از آن هستیم در ۲ هزار نقطه از جهان و کشور ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها در استان به شکل گسترده‌ای در حال انجام است و در تلاشیم از تمام ظرفیت‌ها به این منظور استفاده کنیم بر همین اساس جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در هرمزگان و در ۱۳ شهرستان و ۴۲ بخش برگزار خواهد شد.

بهادری عنوان‌ کرد: امسال در دبیرخانه جشن‌های زیر سایه خورشید برنامه‌ریزی شده است که تمام برنامه‌ها با مشارکت مردم و استفاده امکانات مردمی اجرا شود بدین منظور که تامین کوچکترین امکانات از لجستیک تا پذیرایی و… با کمک مردم انجام خواهد شد.

وی حضور کاروان‌های خادمین حرم مطهر رضوی را اقدامی موثر در معنویت‌افزایی جامعه دانست و گفت: سعی ما در جشن‌های زیر سایه خورشید این خواهد بود که بیش از پیش در مراکز تجمع مردم حضور داشته باشیم.

وی درباره برنامه‌های دهه کرامت خاطرنشان کرد: در طول سال به صورت ماهیانه کسانی که تا کنون توفیق زیارت ملجأ نورانی حضرت رضا علیه السلام را نداشته‌اند در قالب کاروان‌های زیارت‌ اولی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی