پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۷

برگزیدگان مسابقه استانی سرود رضوی در بوشهر تقدیر شدند

شامگاه سه‌شنبه در آیینی با حضور مسئولین استانی و عموم مردم از برگزیدگان مسابقه استانی سرود رضوی در شهر بوشهر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، مسابقه استانی سرود رضوی دومین برنامه جنبی جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی بود که با حضور ۸ گروه از سراسر استان در سالن مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار و از گروه‌های برگزیده تقدیر شد.

پس از انتشار فراخوان و بررسی آثار ارسالی هشت گروه "منهاج بوشهر"، "نغمه آوینی آبپخش"، "پایگاه نیروی دریایی ارتش بوشهر"، "ثارالله خورموج"، "طریق القدس دیر"، "منتظران موعود عالی حسینی تنگستان"، "همیاران ستاد نمازجمعه سیراف" و "چهارشنبه های مهدوی کنگان" به بخش مسابقه راه یافتند که با حضور اکبر ابراهیمی، ساسان نوذری و امین فرامرزی مورد داوری قرار گرفتند.

گروه‌های "منهاج، ثارالله و نغمه آوینی" سه گروه برگزیده مسابقه بودند که به ترتیب با اهدا لوح سپاس و هدایای نقدی از آن ها تقدیر به عمل آمد. 
گروه ســـرود نغمـــه آوینـــی آبپخــش از کانون خادمیاری تخصصی محصولات فرهنگی هنری شهرستان دشتستان از بیــن ۳۰آثــار ارسالی به جشنــواره و انتخاب ۸ گروه به مرحله حضوری با کسب ۵۱ امتیاز و اختلاف ۲امتیاز حائز رتبــه ســوم گردید.
دکلمه خوانی رضوی حنانه سلامی بخش‌ دیگر این برنامه بود.
لازم به توضیح است آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی ساعت ۲۰ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور مسئولین کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی