پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۲۹

برگزیدگان جشنواره داستان کودک و نوجوان رضوی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی ضمن دریافت هدایای نقدی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین اختتامیه جشنواره داستان کودک و نوچوان رضوی گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان ثروت حقیقی نظام و مملکت هستند که باید در قالب معماری فرهنگ، هنر و معرفت آیینی اسلامی رضوی به سمت پیشرفت و تعالی کشور گام بردارند.

 وی افزود: برگزاری جشنواره ملی کودک و نوجوان توسط بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) اقدام بزرگی است که انجام گرفته و انتظار این است به صورت مستمر و در سالیان آینده نیز تداوم داشته باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار کرد: جای خوشحالی دارد که ۷۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این برای مردم جای افتخار است که نویسندگان در این سنین با تعداد بالا دست به قلم دارند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب به ۱۶ برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی هر کدام مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا و همچنین با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی