پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

عرضه محصولات غذایی رضوی با ۱۰ درصد تخفیف در دهه کرامت

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از عرضه محصولات این شرکت با تخفیف ۱۰ درصدی به مناسبت دهه مبارک کرامت با رویکرد خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران خبر داد.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این شرکت در سطح شهر مشهد 90 کیوسک عرضه محصولات رضوی دارد که این تخفیفات در ۲۵ کیوسکِ اطراف حرم مطهر رضوی درنظر گرفته شده است.
او اضافه کرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی مبنی بر تکریم زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها و با توجه به افزایش حضور زائران و مسافران در دهه مبارک کرامت در مشهد مقدس، این تخفیف از یکم تا دهم خرداد ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به تولید 150 نوع محصول در این شرکت گفت: باتوجه به ادغام دو شرکت 
نان قدس رضوی و فرآورده‌های غذایی رضوی در قالب شرکت جدیدی به نام صنایع غذایی رضوی، در حال حاضر این محصولات در 11 گروه عرضه می‌شود که شامل انواع نان، کیک و کلوچه، بیسکویت، اشترودل غذایی، اشترودل شیرین، کمپوت و کنسرو، انواع آبمیوه، دونات و... است. 
او ادامه داد: تخفیفات ویژه دهه کرامت در شرکت صنایع غذایی رضوی ویژه محصولاتی شامل کیک و کلوچه، انواع نان، اشترودل‌های غذایی، دونات، انواع آبمیوه و همچنین تمام محصولاتی است که در این کیوسک‌ها عرضه می‌شود.
هادیان افزود: شهروندان و زائران می‌توانند در صورت عدم مراجعه حضوری به 25 کیوسک عرضه مستقیم محصولات رضوی در اطرافِ حرم مطهر، از طریق هماهنگی با فروشنده کیوسک، به‌صورت تلفنی سفارش دهند و کالای خود را دریافت کنند.
او با اشاره به عرضه نان سفره در کیوسک‌های نان رضوی طبق مصوبه شورای آرد و نان شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: شرکت صنایع غذایی رضوی با هدف خدمت‌رسانی و تامین نان مرغوب برای زائران و مجاوران، نان سفره را با قیمت مصوب در کیوسک‌های اطراف حرم مطهر رضوی و نیز در میادین شهرداری عرضه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی