پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

نصب 13 کتیبه‌ مناسبتی بزرگ در دهه کرامت در حرم مطهر رضوی

به مناسبت دهه کرامت، صحن و سرای رضوی به طور ویژه با نصب پرچم‌های رنگی و کتیبه‌های مختلف فضاآرایی می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، در آستانه میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، خادمان اداره خدمات فنی و روشنایی حرم مطهر رضوی در تلاش و تکاپو هستند تا همچون سال‌های گذشته، این حریم قدسی آراسته و آماده میزبانی از دلدادگان حضرت رضا(ع) در ایام ولادت ایشان شود. 
در این راستا به مناسبت ولادت خجسته حضرت معصومه(س)، بیش از 200 مترمربع پرچم رنگی و کتیبه دیواری عید مبارک در گوشه و کنار اماکن متبرکه رضوی همچون صحن‌ها و ورودی‌ها نصب می‌شود. البته در آستانه ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) بر میزان نصب این پرچم‌ها و کتیبه‌های دیواری در صحن‌ها، ورودی‌ها و همچنین بست‌ها افزوده خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به افزون بر 600 مترمربع برسد.
همچنین 2 کتیبه بزرگ مناسبتی به منظور گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) بر بلندای ایوان طلای صحن‌های انقلاب اسلامی و آزادی نصب می‌شود. 
در آستانه ولادت شمس الشموس(ع) علاوه بر تعویض این دو کتیبه بزرگ با کتیبه‌های جدید، 9 کتیبه دیگر نیز با مضامین رضوی در بلندای ایوان برخی از صحن‌ها و ورودی بست‌ها نصب خواهد شد چنان‌که نصب 11 کتیبه بزرگ مناسبتی پیش‌بینی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی