پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبير شوراي امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) خبر داد:
۱۴۰۲-۰۲-۳۱

برگزاري دوره‌هاي توانمندسازي ارتباط مؤثر و اقناع سازي در محيط كار

دبير شوراي امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) از برگزاري دوره‌هاي توانمندسازي ارتباط مؤثر و اقناع سازي در محيط كار خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، اسما خيري با اعلام این خبر گفت: سلسله جلسات ضمن خدمت توانمندسازي با موضوع ارتباط مؤثر و اقناع‌سازي در محيط كار با رويكرد پررنگ نمودن معروفات و روش‌هاي بازدارنگي از منكرات ويژه كاركنان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) با حضور كارشناسان حوزه هاي مختلف تدارك ديده است.
وي افزود: مهدي سالاري، معاون آموزش و پژوهش ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان خراسان رضوي و كامران صاحبي، روان شناس و مشاور تربيتي و ديني اساتيد و كارشناساني هستند كه در جلسات برگزار شده ارتباط موثر و اقناع سازي در محيط كار حضور داشته و رهنمودهاي خود را به كاركنان رائه نموده اند.
وي با بيان اينكه امر به نعروف و نهي از منكر جزو اصولي است كه در قرآن كريم، سنت پيامبران اسلامي و اخلاق اسلامي به آن تأكيد شده است، عنوان كرد: هدف از احياي امر به معروف و نهي از منكر، تقويت اخلاقيات و فرهنگ اجتماعي است كه منجر به بهبود وضعيت جامعه خواهد شد.
خيري، پررنگ كردن معروفات و روش‌هاي بازدارندگي از منكرات را از مهم ترين وظايف فردي و اجتماعي در اسلام عنوان و خاطرنشان كرد: آموزش روش هاي احياي امر به معروف و نهي از منكر، به فرد كمك مي كند تا با تأكيد بر اخلاقيات و ارزش هاي اسلامي، به يك شهروند مسئوليت پذير و متعهد تبديل شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی