پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با بسترسازی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حال انجام است؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۱

پخش ویژه برنامه«منم بچه مسلمان» از شبکه‌های قرآن و پویا

همزمان با ایام دهه کرامت ویژه برنامه«منم بچه مسلمان» از شبکه‌های قرآن و پویا بر روی آنتن می رود.

محمدرضا زارع زاده مدیر گروه کودک و خانواده شبکه قرآن و معارف اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز گفت: به مناسبت ایام دهه کرامت ویژه برنامه«منم بچه مسلمان» در قالب 10 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه‌های قرآن و پویا پخش می شود.
وی گفت: این برنامه نمایشی عروسکی با حضور سه بازیگر در رواق کودک حرم مطهر رضوی ضبط شده است که هر روز از ساعت 10:15 و16 از شبکه قرآن و ساعت 13 از شبکه پویا بر روی آنتن می رود.
مدیر گروه کودک و خانواده شبکه قرآن و معارف اسلامی گفت: این برنامه دارای آیتم هایی با موضوعات مختلف است که به معرفی اماکن متبرکه، آداب زیارت، رفتار در سفر، تلاش و کوشش، دوست خوب، احترام به بزرگترها، قول و تعهد، بخشش دیگران و... می پردازد.
زارع زاده ادامه داد، محتوای این برنامه توسط چهار نویسنده توانمند آماده شده است تا بتوان حلاوت ارتباط با حضرت رضا(ع) را در قالب بازی و شادی به کودکان انتقال داد.
وی از دیگر آیتم های این برنامه به آیتم نامه به حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: در این آیتم به دختران دبستانی برگه هایی داده می شود و از آن ها خواسته می شود نامه ای کوتاه حاوی احساساتشان را به ایشان بنویسند و در آیتم خواهر و برادری چند خواهر و برادر انتخاب شده و رو به دوربین به سوالات گزارشگر در ارتباط با روابط شان پاسخ می دهند که این آیتم شاد و مهربانانه به انعکاس محبت بین خواهر و برادرها می پردازد.
مدیر گروه کودک و خانواده شبکه قرآن و معارف اسلامی گفت: آیتم قصه این برنامه نیز برگرفته از کتاب های موسسه به نشر آستان قدس رضوی است و در انتها نیز به معرفی آن ها می پردازد.
زارع زاده گفت: پخش این برنامه که با مشارکت مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و به تهیه کنندگی حسین عطار آماده شده است از میلاد حضرت معصومه(س) از شبکه قرآن آغاز و با یک روز تاخیر از شبکه پویا پخش می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی