پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

شميم دل‌انگيز رضوی، فضاي قشم را عطرآگين كرد

کاروان خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام وارد قشم شد و شميم دل‌انگيز رضوی، فضاي این جزیره را عطرآگين كرد.

به گزارش آستان نیوزاز هرمزگان، کاروان خادمین حرم رضوی متشکل از سه خادم و یک روحانی با استقبال گرم قشم وندان در اسکله مسافری شهید ذاکری جزیره قشم وارد این جزیره زیبا شدند تا در دهه کرامت برای افرادی که فرصت حضوری زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را ندارند با زیارت پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) این مهم فراهم شود و مشتاقان حضرت بتوانند از راه دور توسلی به حضرت زده و دلشان را راهی مشهد مقدس کنند.

 کاروان خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام پس از بدو ورود به اسکله شهید ذاکری با همراهی مردم و مسوولان راهی گلزار شهدای قشم و  امام زاده سید مظفر علیه السلام شدند و در آیین غباررویی و عطر افشانی این دو مکان معنوی و مذهبی شرکت کردند.

خادمین حرم مطهر رضوی همچنین با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قشم، دیداری با مسئولان جزیره و حجت الاسلام والمسلمین حاجبی امام جمعه این شهرستان داشتند.

شرکت در جشن عمومی ولادت حضرت معصومه و روز دختر با حضور خادمین رضوی در صحن امامزاده سید مظفر جزیره قشم از دیگر برنامه کاروان خدام رضوی در جزیره زیبای قشم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی