پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

مسابقه فرهنگی کتابخوانی با محوریت زندگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود

همزمان با دهه کرامت 1402، مسابقه فرهنگی کتابخوانی با محوریت زندگی امام رضا(ع) با اهدای جوایز نفیس توسط کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، مسابقه فرهنگی درباره زندگی امام رضا(ع) برپایه کتاب «منادی توحید و امامت» نوشته احمد ترابی و محمدجواد معینی‌، به شیوه چهار گزینه‌ای در یک سامانه مشخص از روز یک‌شنبه 31 اردیبهشت آغاز شده است و تا روز سه‌شنبه 9 خرداد 1402 ادامه دارد. 
اهل کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این مسابقه پس از دانلود فایل کتاب می‌توانند در مسابقه شرکت کرده و به 10 پرسش آن در یک زمان مشخص پاسخ دهند.
 کتابخانه و موزه ملی ملک در هر روز مسابقه، به یک نفر از برگزیدگان کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس و به دو نفر دیگر جایزه‌های نفیس اهدا خواهد کرد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی- معنوی می‌توانند به طور مستقیم به نشانی https://survey.porsline.ir/s/s5uhQMQR مراجعه کرده و از طریق سامانه مورد نظر در این مسابقه شرکت کنند. همچنین این سامانه از طریق وب‌سایت کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org نیز در دسترس شرکت‌کنندگان قرار دارد. 
این خبر حاکی است، کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و آیینی در دهه کرامت تا 9 خرداد 1402 برگزار می‌کند. 
شایان ذکر است، این مجموعه در سال 1316 شمسی توسط حاج حسین آقا ملک بزرگترین واقف معاصر ایران بر حرم مطهر حضرت رضا(ع) وقف شده است و در حال حاضر به نشانی «تهران، میدان امام خمینی(ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» پذیرای اهل علم و هنر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی