پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

جشن دختران آفتاب در جیرفت برگزار شد

همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، جشن بزرگ دختران آفتاب به مناسبت روز دختر در محل سالن مدرسه صدریه جیرفت برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، عفت سنجری، مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی شهرستان جیرفت بر لزوم الگوگیری دختران از سیره زندگانی بانوان نمونه اسلام تاکید کرد و گفت: حضرت معصومه(س) الگویی بی‌نظیر برای دختران نوجوان و جوان است.

سنجری ابراز داشت: حضرت معصومه(س) درعین جوانی دارای مقامی عظیم و شگرف است، تا به اندازه‌ای که زیارتش همردیف زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) نامیده شده است و بهشت، دستاورد و پاداش زائران حضرتش عنوان شده است.

وی بیان کرد: جشن «دختران آفتاب» با هدف معرفی شخصیت و سبک زندگی به ویژه ولایت پذیری حضرت معصومه(سلام الله علیها) و معرفی الگوی کامل به دختران، باحضور ۶۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع اول متوسطه در مدرسه صدریه برگزار شد.

مسئول کانون بانوان وخانواده رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: بانوان و دختران مسلمان می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت عفت و حیا و با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) در تمام مراحل زندگی خویش آن طور که شایسته است، رفتار کرده و نسلی سالم و متدین تحویل جامعه دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی