پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آستانه دهه کرامت؛
۱۴۰۲-۰۲-۳۱

جلسه شورای کانون‌های خدمت رضوی شهر راور برگزار شد

جلسه شورای کانون‌های خدمت رضوی با هدف تشریح برنامه های دهه کرامت و انسجام بیشتر فعالیت ها برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ جلسه شورای کانون های خدمت رضوی شهرستان راور با حضور اعضا و مسئولین کانون‌های ۱۹ گانه تخصصی و عمومی برگزار شد.

حسین نخعی راد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان راور اظهار داشت: انجام کار خیر و خدمت رضوی به مردم محدودیت ندارد و در تمام روزها و ساعات به نیابت از حضرت رضا علیه السلام انجام می‌شود.

وی  تاکید کرد: هر یک از مسئولین کانون‌ها باید در جلساتی که شرکت می‌کنند، گزارش‌های جلسه و فعالیت‌های خود را ماهیانه جهت جمع بندی گزارش‌های شهرستانی به مسئول شهرستان نیز ارائه دهند.

نخعی راد افزود: لازم است هر یک از مسئولین کانون‌ها با توجه به دسته بندی های صورت گرفته و عرصه‌های خدمتی تعریف شده، گروه‌های تخصصی را با خادمیاران مشخص شده تشکیل دهند و در راستای دست یابی به اهداف تعریف شده و برنامه های اجرایی و ارائه خدمات هدفمندانه و منسجم فعالیت کنند.

نخعی در ادامه به فرآیند گزینش خادمیاران اشاره کرد و افزود: طبق لیست اعلام شده از سوی دبیرخانه استان، گزینش خادمیاران در حال رسیدگی بوده است و جذب یاوران رضوی توسط مسئولان کانون ها در حال انجام است.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان  راور به اهمیت فضای مجازی در ترویج و اشاعه فرهنگی رضوی تاکید کرد و گفت: در این خصوص لازم است مسئول کانون خدمت رضوی شهر راور مسئولان کانون ها ارتباط بیشتر با این فضا داشته باشند و در جهت اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های انجام شده علاوه بر ثبت گزارش در سامانه خادمیاری با کانون خبر و فضای مجازی تعامل بیشتر برقرار نمایند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خادمیاران در برنامه های محوری و همکاری در ارائه خدمات خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش رو بودن دهه کرامت همه خادمیاران در جهت هماهنگی و برنامه ریزی این دهه اقدامات لازم را انجام دهند تا خدمات بیشتری در این دهه به مردم داده شود.

در ادامه این جلسه، مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی به گفت و گو و تبادل نظر در خصوص اجرای امور و برنامه ریزی جهت مناسبت های پیش رو پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی