پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

آزادسازی مادران زندانی تا برآورده‌سازی آرزوهای دختران بی‌سرپرست البرز در دهه‌کرامت

آزادسازی مادران زندانی جرائم غیرعمد، تهیه هشت جهیزیه و برآورده نمودن آرزوهای دختران بی‌سرپرست بخشی از برنامه‌هایی است که کانون امور بانوان و خانواده البرز در دهه‌کرامت برگزار می کند.

ناهید شکریان مسئول کانون تخصصی امور بانوان و خانواده در گفتگو با آستان نیوز از البرز اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برنامه‌های گسترده‌ای در سطح استان صورت خواهد گرفت که مهم‌ترین آن‌ها آزادسازی دو نفر از مادران زندانی جرائم غیرعمد است که یکی از مادران دارای پنج فرزند می‌باشد و به مدد حضرت امام مهربانی‌ها و با هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام دهه کرامت به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

شکریان افزود: همچنین در جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، همزمان با جشن روز دختران، از بانوان برگزیده پویش شکوه مادری تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول کانون بانوان و خانواده با اشاره به برگزاری جشن بزرگ دختران در پارک بانوان کرج، اظهار داشت: تلاش کردیم تا در حاشیه جشن و شادی دختران، میز خدمت مشاوره تخصصی برای نوجوانان و جوانان حاضر در مراسم برپا کنیم و امیدواریم این میزخدمت به صورت دائمی جهت ارائه مشاوره به بانوان و جوانان در محل حوزه علمیه شهید مطهری برپا شود.

وی ادامه داد: در ایام دهه کرامت برنامه کشوری افتتاح باشگاه دختران را در دستور کار داریم که دختران ۱۲ تا ۱۷ سال می‌توانند با عضویت در این باشگاه به برنامه‌های فرهنگی و هنری مورد علاقه‌شان بپردازند، ضمن اینکه کلیه امور این باشگاه، تحت پوشش فرهنگ امام رضایی، توسط خود دختران صورت خواهد گرفت. 

این مسئول افزود: برگزاری اردوی تفریحی ویژه دختران نوجوان بی‌سرپرست و بدسرپرست در یکی از باغ‌های اطراف کرج انجام خواهد شد که امیدواریم با عنایت حضرت امام رضا علیه السلام و مساعدت خیرین استانی این برنامه به صورت ماهانه برای این گروه از دختران انجام گیرد. 

شکریان تصریح کرد: برنامه توزیع نان رضوی و تهیه جهیزیه و سیسمونی در بین خانواده‌های محروم استان البرز یکی از کارهای دائمی این کانون است که در ایام دهه کرامت به نیت حضرت ثامن‌الحجج(ع) هدیه هشت جهیزیه به دختران نیازمند نیز به این برنامه‌ها افزوده خواهد شد.

وی در پایان گفت: طرح کشوری هشت آرزو ویژه دختران نوجوان بی‌سرپرست و یا بدسرپرست در دهه کرامت در سطح استان البرز انجام می‌شود که طی آن هشت آرزوی درخواستی دختران از حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام برآورده خواهد شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی