پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

طعم شیرین جشن های دهه کرامت برای خانواده شهدای البرز

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت البرز گفت: شهدا و خانواده‌هایشان ولی نعمتان ما هستند و خدمت به آن‌ها افتخار بزرگی برای همه‌ خادمیاران آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در هر زمان و هر مکان می‌باشد و تلاش می کنیم طعم شیرینی از جشن های دهه کرامت برای آن ها فراهم کنیم.

زهرا کارگربرزی مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت، در آستانه دهه کرامت، در گفتگو با آستان نیوزاز البرز اظهار داشت: خادمیاران حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در تمام سال مفتخر به خادمی هستند، اما شاید بتوان گفت که ایام دهه کرامت اوج ارادت و عرض خدمت محضر مبارک آن حضرت است.

کارگربرزی ضمن اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با خادمیاران و رابطین شهرستان‌ها جهت برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت، گفت: به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، جشن ویژه دختران و جشن تکلیف برای دختر شهید مدافع حرم رضا ایزدیار در جوار مزار پاک شهید، در گلزار شهدای جوادآباد برگزار خواهد شد که در این مراسم میزبان پرچم مقدس و خادمین اعزامی امام مهربانی‌ها از مشهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مسجد شهدای باغستان همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا، میزبان کاروان زیر سایه خورشید هستیم و مهمانان حاضر در جشن دهه کرامت با حضور پرچم سبز رضوی متبرک خواهند شد.

کارگربرزی ضمن اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه دختران، افزود: در منطقه حسن‌آباد کرج، با هماهنگی های صورت گرفته جشن دهه کرامت در منزل شهید محمد صفاخیل برگزار می‌گردد که تمامی خانواده‌های شهدای منطقه در این مراسم حضور خواهند داشت. 

‌وی تصریح کرد: خادمیاران کانون ایثار و شهادت طی سه روز از ایام دهه کرامت مفتخر به همراهی پرچم متبرک و خادمان  اعزامی از آستان قدس رضوی هستند و با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار خواهند داشت.

مسئول کانون ایثار و شهادت ضمن بیان اینکه هیات ماهانه این کانون طی دو سال گذشته در تمامی روزهای هشتم هرماه برقرار بوده است، افزود: هیات این ماه نیز در روز هشتم خرداد، همزمان با نماز مغرب و عشا، در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) کرج با حضور آیت الله حسینی همدانی، مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا همراه با تصاویر شهدای گرانقدرشان و مردم شریف شهر کرج برگزار می‌شود.

کارگربرزی با بیان اینکه خادمیاران کانون ایثار و شهادت با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان‌های استان البرز جشن‌های دهه کرامت را هماهنگ با شهر کرج برگزار خواهند کرد، گفت: برپایی نمایشگاه خدمت رضوی در پارک تندرستی شهرستان فردیس، مراسم جشن و تکریم خانواده شهدا در آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) کلاک و برنامه دیدار خانواده شهید شاه‌بختی در اوغلان تپه‌ی چهارباغ از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: خادمیاران ایثار و شهادت کمالشهر برنامه‌های برپایی ایستگاه صلواتی، جشن روز دختران، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام پارک کمالشهر و جشن بزرگ میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) را در سالن فاطمیه کمالشهر در طول دهه کرامت در دستور اجرا دارند. 

وی تصریح کرد: جشن دهه کرامت در پارک برج رازی بلوار ذوب‌آهن و اردوی تفریحی یکروزه ویژه خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون از برنامه‌های پیش‌بینی شده شهر کرج در ایام دهه کرامت می‌باشد.

کارگربرزی در پایان اظهار داشت: شهدا و خانواده‌هایشان ولی نعمتان ما هستند و خدمت به آن‌ها افتخار بزرگی برای همه‌ی خادمیاران آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در هر زمان و هر مکان می‌باشد، به این امید که مورد رضایت حضرت سلطان طوس واقع گردد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی