پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

5 شب جشن های دهه کرامت با 5 هزار مهمان در فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس

به گزارش آستان نیوز، جواد صادقی‌فر رئیس این مجموعه فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی در این باره گفت: این فرهنگسرا با همکاری مديريت املاك و اراضي این شهرستان، رئيس هيات مديره منطقه ويژه اقتصادي و مديريت كشت و صنعت سرخس به برگزاری 2 شب جشن به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و 3 شب جشن به مناسبت ولادت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) اقدام کرده است. 
وی عضویت رایگان در کتابخانه را از دیگر برنامه های فرهنگسرای رضوی برشمرد و افزود: طی مدت برگزاری این مراسم میزبان بیش از 5 هزار نفر خواهیم بود و شرکت کنندگان در کنار مولودی خوانی، سخنرانی، سرودخوانی و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح تدارک دیده شده از 12 غرفه فرهنگی مختلف اعم از غرفه مشاوره، پاسخگویی به سئوالات شرعی، محصولات فرهنگی غرفه کودکان و ایستگاه صلواتی برپا شده در فرهنگسرا بهره‌مند خواند شد. 
صادقی‌فر اضافه کرد: در فاصله برگزاری جشن‌های دهه کرامت، فرهنگسرای امام رضا(ع) طی هماهنگی‌های صورت گرفته با گروه‌های نمایش و سرود در پایگاه‌های مختلف شهری و روستایی به اجرای برنامه با محوریت امام رضا(ع) و سیره رضوی خواهند پرداخت. 
وی، با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرستان سرخس از برنامه‌های فرهنگسرا گفت: این برنامه‌ها از طریق کانال خبری شهرستان، بنرهای شهری و فضای مجازی برای عموم مردم این شهرستان اطلاع رسانی شده است.         
شایان ذکر است مجموعه فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس با بهره‌مندی از دو هزار و 600 مترمربع فضای فرهنگی، آموزشی و مطالعاتی و امکاناتی همچون تالار اجتماعات، کلاس های آموزشی، کتابخانه کودک و ... همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 7:15 تا 19:30 به اقشار مختلف این شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی