پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

مراسم استقبال از خدام بارگاه رضوی در آذربایجان شرقی برگزار شد

در حضور مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی مراسم استقبال از خدام بارگاه حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، این مراسم در حضور خدام میهمان از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن باشگاه فرهنگیان استان و به میزبانی مدیر و معاونین کانون های مرکزی خدمت رضوی استان برگزار شد.

در ابتدای مراسم بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و طنین صوت دلنشین صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام از لسان خدام حاضر در مراسم، علی بنده مسئول هماهنگی کاروان زیر سایه خورشید استان گفت: خدام حاضر ١٨ نفر هستند که در قالب ۴ تیم چهار نفره از ٣١ اردیبهشت ماه تا دهم خرداد در اقصی نقاط شهر ها و روستاهای استان حضور خواهند یافت و در اجرای ٧٠٠ برنامه شرکت خواهند نمود. 

در ادامه محمد یوسف شاکری خویی مدیر کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی ضمن اظهار سرور و مسرت از حضور خدام رضوی در استان و خیرمقدم به میهمانان و سفیران آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و تبریک ‌ایام دهه کرامت گفت: حضور کاروان زیر سایه خورشید در اقصی نقاط کشور برکات زیادی دارد و مردم اقصی شهرها و روستاهای استان مدتها است منتظرند دهه کرامت فرا برسد تا با حضور خدام و پیام آوران مهر عطوفت رضوی عطر و بوی حرم و بارگاه ملکوتی امام رئوف را استشمام کنند.

شاکری در آخر افزود: اگر در دنیا برای ما خادمیاران نشان افتخاری باشد که به آن مباهات کنیم همین خادمی و نوکری بارگاه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

امیدآفرینی، گفت‌وگو و پاسخگویی به سؤالات نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
تولیت آستان قدس رضوی گفت‌وگو با مردم، پاسخگویی به سؤالات جوانان و تزریق امید به جامعه را از رسالت‌های مهم ائمه جماعات…

تلویزیون اینترنتی