پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

برگزاری دوره ملی «سبک زندگی رضوی؛ مثلث خوشبختی» 

با همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، دوره ملی «سبک زندگی رضوی؛ مثلث خوشبختی»برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، این دوره که با هدف ارتقاء سطح بهره‌مندی از مهارت‌های فردی و آموزه‌های معارف رضوی در زندگی برگزار خواهد شد، از ۱۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد و شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. 
 

برگزاری دوره به زبان‌های فارسی، اردو، عربی و انگلیسی
اساتید این دوره، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و دکتر سعید عزیزی، مشاور روانشناسی خواهند بود که به ترتیب کارگاه‌هایی را با موضوعات «معارف رضوی در مثلث خوشبختی» و «مهارت افزایی در مثلث خوشبختی» برگزار خواهند کرد. با همکاری جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان، این دوره‌ها علاوه بر زبان فارسی، شامل زبان‌های اردو، عربی و انگلیسی نیز خواهد بود تا مخاطبان غیرایرانی نیز امکان شرکت در آن را داشته باشند. 
 

مهلت و شیوه ثبت‌نام
علاقمندان تا هشت خرداد برای ثبت‌نام در این دوره فرصت دارند. ثبت نام از طریق لینک b2n.ir/m68005 و همچنین کانال «مرکز معرفت و مهارت» در پیام رسان ایتا (https://eitaa.com/joinchat/3361538070Cd1fc66a60f ) انجام می‌شود. همچنین مخاطبان برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون در این دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌های 05132211413 و 09369239224 تماس حاصل نمایند.
از مزایای این دوره می‌توان به اعطای گواهی‌نامه پایان دوره به قبول‌شدگان در دوره، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و اهدای هدایای متبرک رضوی اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی