پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

ویژه برنامه‌های دهه کرامت با رویکرد فرهنگی در نکا برگزار می شود

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نکا گفت: با حضور خادمیاران رضوی و اعضای کانون های خدمت رضوی، برگزاری ۷۰ عنوان برنامه در دهه کرامت نکا با رویکرد فرهنگی و ایثار و شهادت را در دستور کار داریم تا در راستای پاسداشت ارزش ها تلاش شود.

ابراهیم فیروزآبادی دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نکا، در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز از استان مازندران اظهار کرد: یک هزار و 200 خادم در قالب 118 کانون محلی و 20 کانون تخصصی در نکا مشغول فعالیت امام رضایی هستند و همه تلاش ما نهادینه کردن این فرهنگ است.
 
وی افزود: در دهه کرامت امسال ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) (اول تا 11 ماه ذی‌القعده) هم 70 عنوان برنامه با محوریت فرهنگی و ایثار و شهادت در نقاط مختلف شهر و روستای نکا برگزار می شود تا دین مان را به این دو خواهر و برادر در ایام دهه کرامت نشان دهیم.
 
دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نکا یادآور شد: برنامه های دهه کرامت نکا براساس روزشمار دهه کرامت برنامه ریزی شده و در هر روز متناسب با شعار روز برنامه ها اجرایی می شود.
 
فیروزآبادی گفت: با حضور خادمیاران رضوی و اعضای کانون خدمت رضوی، برگزاری 70 عنوان برنامه در دهه کرامت نکا با رویکرد فرهنگی و ایثار و شهادت را در دستور کار داریم تا در راستای پاسداشت ارزش ها تلاش شود.
 
وی افزود: تکریم از امامزادگان، جشنواره کتابخوانی رضوی، برافراشتن پرچم امام رضا(ع)، تهیه و توزیع اطعام رضوی، توزیع سبد کالا، کارناوال شادی و مداحی خودرویی و سرود خیابانی، ویزیت رایگان، بهسازی و افتتاح خانه محروم، آزادی و مرخصی زندانیان، کتابت رضوی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه با حضور کاروان زیر سایه خورشید، مسابقات ورزشی و فرهنگی، ارائه خدمات بهداشتی رایگان در مصلا، انتقال خون، برگزاری اردوهای جهادی و... از جمله برنامه های مهم و محوری شهرستان نکا در ایام دهه کرامت است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی