با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی در دهه کرامت، پاسخگویی واحد ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران که از طریق سامانه 138 انجام می شود، به صورت شبانهروزی خواهد بود.
۱۴۰۲-۰۳-۰۱
پاسخگویی شبانهروزی سامانه ۱۳۸ آستان قدس به زائران در دهه کرامت
به گزارش آستان نیوز، این سامانه که طی سال گذشته پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس تلفنی مخاطبان از اقصی نقاط کشور بوده، در دهه کرامت که یکی از مهم ترین ایام خدمت رسانی آستان قدس رضوی است نیز با حداکثر ظرفیت فعال خواهد بود و به صورت 24 ساعته پاسخگوی زائران، مجاوران و عموم دلداگان رضوی است.
همچنین طبق برنامهریزی صورت گرفته، در دهه کرامت برخی مدیران واحدهای مختلف آستان قدس رضوی نیز در مرکز ارتباطات مردمی این آستان حضور خواهند یافت و به صورت مستقیم به سوالات و درخواست های مطرح شده از سوی مخاطبان پاسخ خواهند داد.
افزودن دیدگاه جدید:
تولیت آستان قدس رضوی
تولیت آستان قدس رضوی صیانت از کرامت زنان را ضامن حضور مؤثر اجتماعی آنان دانست و گفت: تمدن غرب از طرفی کرامت زنان را از…