پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

 به همت کتابخانه و موزه ملی ملک؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۱

تهرانی ها میهمان چایخانه حضرت شدند

هم‌زمان با آغاز دهه کرامت 1402، به همت کتابخانه و موزه ملی ملک چایخانه حضرت رضا(ع) در میدان مشق تهران برپا شد. 

به گزارش آستان نیوز، این چایخانه فعالیت خود را با همکاری شهرداری منطقه 12 تهران و دانشگاه امام حسن مجتبی(ع) از 31 اردیبهشت 1402 در پایتخت آغاز کرد که تا چهارشنبه 10 خردادماه مقارن با سالروز میلاد حضرت رضا(ع) پذیرای عموم مراجعان خواهد بود. 
چایخانه حضرت رضا(ع) با هدف گرامیداشت دهه کرامت، ایجاد حس معنوی در فضای پیرامونی کتابخانه و موزه ملی ملک بزرگترین موقوفه فرهنگی کشور به نمایندگی از آستان قدس رضوی و تعامل بیشتر با شهروندان برای نخستین بار در تهران به نام حضرت ثامن‌الحجج(ع) برپا شده است. 
شهروندان پایتخت و تهرانگردان برای بهره‌مندی از خدمات این چایخانه می‌توانند در دهه کرامت از ساعت 8 تا 18 به ضلع جنوب غربی محوطه تاریخی باغ ملی (میدان مشق) تهران واقع در «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد، خیابان یارجانی» مراجعه کنند.
گفتنی است، کتابخانه و موزه ملی ملک که در سال 1316 شمسی توسط حاج حسین آقا ملک بزرگترین واقف معاصر ایران بر بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) وقف شده است، برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و آیینی در دهه کرامت برگزار می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی