پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

6 برنامه ویژه دهه کرامت در کانون تخصصی تبلیغی و مداحی استان سازماندهی شد

مسئول کانون تخصصی تبلیغی و مداحی خادمیاران رضوی البرز گفت: 6 برنامه ویژه دهه کرامت در کانون تخصصی تبلیغی و مداحی استان البرز سازماندهی شده است.

حجت الاسلام محمد رضا میلانی نژاد در گفت و گو با آستان نیوز از البرز با اشاره به اینکه دهه کرامت، دهه جشن و شادی است، اظهار کرد: از این رو لازم است تفاوت این دهه با سایر زمان ها در شهر ملموس و مشخص باشد.

وی دهه کرامت را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ بزرگ‌ منشی اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: این فرهنگ را باید در جامعه خود جاری و ساری کنیم.

حجت الاسلام میلانی نژاد با بیان اینکه برای دهه کرامت در کانون تخصصی تبلیغی و مداحی البرز برنامه های متوع فرهنگی با رویکرد دینی پیش بینی شده است گفت: از آنجایی فن خطابه و مدیحه سرایی اهل بیت فن پایه است در تمامی مراسم از خادمیاران تبلیغی استفاده می شود و هر خادمیار چند مجلس را برای این دهه اداره خواهد کرد.

مسئول کانون تخصصی تبلیغی و مداحی خادمیاران رضوی استان البرز عنوان کرد: حضور برای تبلیغ در میز خدمت کانون های محلی و کانون مرکزی، تهیه کلیپ و پخش در گروه ها و کانال ها و کار با کودکان در مراسم ها توسط خادمیار خواهر از دیگرویژه برنامه های این کانون تخصصی است.

حجت الاسلام میلانی نژاد، مشاوره و رفع شبهات در فضای مجازی و جامعه را یکی از برنامه های مهم این کانون در دهه کرامت ذکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی