پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

توزیع روزانه 1500پرس غذای تبرکی توسط خادمیاران ساوجبلاغ در قدمگاه

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوجبلاغ از توزیع روزانه یک هزار و 500 پرس غذای تبرکی به مناسبت آغاز دهه کرامت در محل قدمگاه شهر نیشابور، آغاز مسیر پیاده روی زائران به مشهد مقدس خبر داد.

یدالله منوچهری در گفتگو با آستان نیوز از البرز اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی از مسیر قدمگاه تا مشهد مقدس که با حضور عاشقان علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می شود، با برنامه ریزی های انجام شده خادمیاران شهرستان ساوجبلاغ روزانه یک هزار و 500 پرس غذای نذری در کل دهه کرامت بین زائران توزیع خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام علاوه بر قربانی و ذبح گوسفند در کانون های محلی نیز روزانه 200 پرس غذای نذری و تبرکی نیز از سوی خادمیاران تهیه و توزیع خواهد شد.

منوچهری در ادامه به تشریح دیگر برنامه های تدارک دیده شده از سوی کانون ساوجبلاغ برای دهه کرامت پرداخت و اعلام کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر و کانون های محلی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان، هدیه به دختران محجبه در سطح شهر روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س)، شعرخوانی و سرود در وصف امام رضا(ع) در جشن ها از جمله این برنامه ها است.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوجبلاغ همچنین از گردهمایی جشن بزرگ خادمیاران ویژه خواهران در مرکز شهر جدید هشتگرد و در محل مسجد حضرت علی اصغر همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: پخش شیرینی و گل در بوستان و پارک های شهر روزهای میلاد نیز از سوی خادمیاران انجام می شود.

منوچهری در پایان اظهار داشت: برای روز جمعه نیز گردهمایی خادمیاران رضوی در مصلی شهرستان ساوجبلاغ تدارک دیده شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی