پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

آغاز دهه کرامت در شهرستان سیمرغ با عطر و بوی شهدایی

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان سیمرغ گفت: ویژه برنامه آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهرستان سیمرغ با حضور دختران دانش آموز در جوار مرقد شهدای گمنام سیمرغ برگزار شد.

اصغر اصغری در گفت و گو با آستان نیوز از مازندران اظهار کرد: ویژه برنامه دهه کرامت و ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با حضور پرشور دختران امام رضایی(ع) مدرسه های مختلف در جوار ٢شهید خوشنام گمنام پارک شهرستان سیمرغ برگزار شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان سیمرغ گفت: دراین مراسم با اجرای آیین پرچم گردانی بیرق مطهر امام رضا(ع) و برنامه های متنوع و سخنرانی به فضائل حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخته و از دخترانی که مزین به نام مبارک معصومه بودند، تجلیل شد.

وی افزود: همچنین با شروع دهه کرامت بازارچه ای تحت عنوان بازارچه اقتصاد مقاومتی به همت مرکز بسیج امور بانوان و بنیاد کرامت  کانون خدمت رضوی در پارک شهرستان سیمرغ برگزار شد و انواع تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سیمرغ به معرض نمایش گذاشته شد.

اصغری گفت: خادمیاران رضوی در دهه کرامت‌ همچون همه سال با اخلاص برای نهادینه کردن فرهنگ امام رًضایی و اهل بیتی تلاش دارند و بر این اعتقادند که خدمت در محله و منطقه همچون خدمت در آستان قدس رضوی ارزشمند و نحوه  خدمت و همیاری در سطح شهرستان سیمرغ برای محرومین و نیازمندان همان مصداق خدمت در صحن حرم مطهر رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی