پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی:
۱۴۰۲-۰۳-۰۲

مزرعه نمونه آستان قدس رضوی، دانشگاهی برای پیاده‌سازی تکنولوژی‌های نوین صنعت کشاورزی است

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از واحدهای زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی گفت: مزرعه نمونه آستان قدس رضوی، دانشگاهی برای پیاده‌سازی تکنولوژی‌های روز صنعت کشاورزی است.

مهندس علیرضا مهاجر در گفت‌وگو با آستان نیوز با ابراز خرسندی از زیرساخت‌ها و فعالیت‌های شرکت کشاورزی رضوی اظهار کرد: مزرعه نمونه تنها یک واحد تولیدی نبوده، بلکه دانشگاهی است که پیشنهاد می‌شود حتی کشاورزان هم برای پیشبرد برنامه‌های خود از آن دیدن کنند.

او ادامه داد: با توجه به کمبود آب حاکم بر کشور، شرکت کشاورزی رضوی در زمینه بهره‌وری و همچنین تولید انواع بذور اقدامات خوبی را انجام داده است.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور پر رنگ‌تر آستان قدس رضوی در عرصه تولید بذرهای وارداتی باشیم که ارزش افزوده بسیار خوبی نه تنها برای این مجموعه، بلکه برای کشور به همراه دارد.

او با اشاره به توانمندی‌های آستان قدس رضوی در صنعت کشاورزی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت خوب شرکت کشاورزی رضوی، این مجموعه می‌تواند در تولید بذر محصولاتی به ویژه گندم و نیز دانه‌های روغنی نظیر کلزار، گلرنگ، کاملینا و... حرف زیادی برای گفتن در کشور داشته باشد.

مهاجر ادامه داد: تولید بذرهای هیبرید صیفی و سبزی و همچنین تولید محصولات گلخانه‌ای از قبیل فلفل دلمه‌ای، خیار، گوجه فرنگی، بادمجان، کدو و... حوزه دیگری است که این شرکت می‌تواند مثمر ثمر باشد و به زودی یک مجموعه دانشگاهی، تولیدی و اقتصادی را در اینجا رقم بزند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی