پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۲

شب آرزوها در اردوگاه باغ خاتون مشهد

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، رویداد بزرگ «هشتمین آرزو» دوشنبه عصر با حضور صدها تن از دختران احسان‎پذیر مشهد و سراسر کشور در سالن نوآورانه‎های باغ اردوگاه خاتون برگزار شد.

به گزارش آستاننیوز، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، رویداد بزرگ «هشتمین آرزو» دوشنبه عصر با حضور صدها تن از دختران احسانپذیر مشهد و سراسر کشور در سالن نوآورانههای باغ اردوگاه خاتون برگزار شد.

فاطمه دژبرد مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی در حاشیه این همایش اظهار کرد: مدت‌هاست که کانون‌های تخصصی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت در سراسر کشور در حال شناسایی چهار هزار دختر احسان‌پذیر در سراسر کشور و 800 دختر احسان‌پذیر در مشهد است تا آرزوهای آنان را در قالب یک فهرست مشترک گردآوری کرده و به مناسبت روز دختر، جشن برآورده شدن این آرزوها را برآورده کند.

وی افزود: این یک طرح ملی است که علاوه بر مشهدالرضا(ع)، 27 مرکز استان دیگر را نیز در برمی‌گیرد و در آن، از چهار هزار و 800 دختر احسان‌پذیر، هشت آرزویشان پرسیده شده که از تبلت و دوچرخه گرفته تا آزادی پدر محکوم به حبس و اشتغال‌زایی برای مادر، طیف وسیع و بسیار متنوعی از موارد را شامل می‌شود. پس از این برنامه‌ریزی شده تا با تأمین اعتبار از طرف آستان قدس و جذب کمک‌های مردمی، این آرزوها برآورده شوند.

سرودخوانی، اجرای نمایش آیینی و ارتباط زنده ویدئویی با کانون‌های مرکز بانوان و امور خانواده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

افطار تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم امام رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‎های آنان در حفظ…

تلویزیون اینترنتی