پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با جشن‌هاي دهه كرامت
۱۴۰۲-۰۳-۰۲

غرفه فرهنگي «غزال رضوان» در دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) برپا شد

مدير فرهنگي و دانشجويي واحد خواهران دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) از برپايي غرفه فرهنگي «غزال رضوان» در آغاز جشن‌هاي دهه كرامت در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش آستان‌نیوز، دكتر مرضيه رستميان با اعلام اين خبر گفت: همزمان با ميلاد با سعادت كريمه اهل بيت، حضرت معصومه(س) و روز دختر، جشن‌هاي دهه كرامت با برپايي غرفه فرهنگي در واحد خواهران دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) همراه با اجراي برنامه‌هاي متنوع براي دانشجويان دختر كليد خورد.
وي با اشاره به خلاقيت صورت گرفته براي برگزاري جشن هاي دهه كرامت در دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) نسبت به سال هاي قبل، عنوان كرد: امسال جشن هاي دهه كرامت در فضايي جذاب و عمومي در قالب غرفه فرهنگي «غزال رضوان» در فضاي باز واحد خواهران در حال برگزاري است.
اين مقام مسئول، ايجاد نشاط و شورآفريني در بين دانشجويان حريم علمي عالم آل محمد(ص)، توسعه فرهنگ عمومي، ارائه خدمات مشاوره فردي و گروهي به دانشجويان در حوزه هاي مشاوره تحصيلي، ازدواج، فرزندپروري، اجراي مسابقات فرهنگي با رويكرد ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و پاسخگويي با شبهات مطرح شده در اين حوزه، تعظيم شعائر ديني و برگزاري جشن در قالب چهارپايه خواني در فضاي باز را از جمله اهداف و قالب هاي برنامه هاي تدارك ديده شده در اين غرفه فرهنگي معرفي كرد.
دكتر رستميان از ايجاد فضاي نمايشگاه كتاب و كافه كتاب در غرفه فرهنگي «غزال رضوان» خبر داد و افزود: در اين بخش، دانشجويان علاقه مند مي توانند كتاب هاي ارايه شده را در همان فضاي باز محوطه واحد خواهران مطالعه نمايند و يا به امانت بگيرند.
وي از ديگر برنامه‌‌هاي اين غرفه فرهنگي را خوشنويسي، اجراي جشن در ساعات بين كلاس ها با حضور مداحان و ذاكران اهل بيت(ع)، توزيع شيريني و شربت به كليه دانشجويان عنوان كرد.
شايان ذكر است، همزمان با دهه كرامت رضوي غرفه فرهنگي «غزال رضوان» دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) از 31 ارديبهشت ماه تا 10 خرداد ماه همراه با اجراي برنامه متنوع و شاد در محوطه باز واحد خواهران دانشگاه برپا شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی