پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه کرامت
۱۴۰۲-۰۳-۰۲

«مهر خواهر برادری» میهمان مخاطبان شبکه یک سیما می‌شود 

با بسترسازی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی همزمان با ایام دهه کرامت، ویژه برنامه «مهر خواهر برادری» از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

مهسا محمدی تهیه‌کننده این برنامه در گفت و گو با آستان نیوز گفت: برنامه‌‌ ترکیبی «مهر خواهر برادری» به سفارش مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به مناسبت ایام دهه کرامت در حرم حضرت امام رضا (ع) در ۱۰ قسمت تولید شده است که از شبکه یک سیما تقدیم مخاطبان خواهد شد.
وی افزود: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) الگوي كاملي از رابطه خواهر و برادري هستند؛ خواهران و برادران به عنوان اعضاي يك خانواده موفق، نقش به سزايي در همكاري و هم ياري با هم داشته و مي‌توانند الگوهاي مناسبي براي سبك زندگي صحيح باشند. از این رو تصميم گرفتيم تا در دهه كرامت با ورود متفاوت به حوزه خانواده به نقش‌هاي خواهري و برادري بپردازيم. 
محمدی ادامه داد: در همین راستا مجریان این برنامه نیز، خواهر و برادر بوده و میهمانان هم به تبع آن،  خواهر و برادرهای موفق و نخبه‌ای هستند که توانسته‌اند در زندگی شخصی و اجتماعی تاثیرگذار باشند.
وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط خاص عصر حاضر و کمرنگ شدن عشق، محبت، تعامل و ارتباط موثر، بین افراد خانواده، به علت تأثیرگذاری بیش از حد فضای مجازی و رسانه‌های غالب بر افکار جوانان و نوجوانان، در عصر جدید و ایجاد شکاف بین اعضا خانواده، این برنامه می‌کوشد رابطه‌ی استوار، محبت، همدلی و تاثیرگذاری مثبت بین خواهران و برادران را به تصویر کشیده و الگوی مناسبی از خواهر و برادرهای موفق را به جوان امروز معرفی کند.
گفتنی‌ است، این برنامه با اجرای سید حسین متولیان و فاطمه سادات متولیان از ۲ خرداد الی ۱۰ خرداد حوالی ساعت 16:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی