پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۲

استقبال شهروندان از خدمات متنوع کتابخانه و موزه ملی ملک در میدان مشق تهران 

همزمان با دهه کرامت، 8 سرای فرهنگی، هنری و اجتماعی به همت کتابخانه و موزه ملی ملک به منظور ارائه خدمات به شهروندان و رهگذران محوطه تاریخی باغ ملی (میدان مشق) تهران برپا شده است که خدمات آن‌ها در نخستین روزهای این دهه مورد استقبال مردم قرار گرفت. 

به گزارش آستان نیوز، کتابخانه و موزه ملی ملک موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی با همکاری شهرداری منطقه 12، فراجا و حوزه علمیه خواهران تهران در راستای گرامیداشت ایام ولادت حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، اقدام به راه‌اندازی این سراها در میدان مشق پایتخت کرد که خدمات‌رسانی آن‌ها تا چهارشنبه 10 خرداد 1402 ادامه دارد.
شهروندان در دهه کرامت هم‌زمان با آشنایی با گنجینه و خدمات متنوع کتابخانه و موزه ملی ملک در «سرای گنج ملک»، میتوانند از خدمات سراهای «طبیب»، «دست‌آفریده‌ها (هنرهای تجسمی و سنتی)»، «ارمغان (فروش محصولات فرهنگی)»، «ستاره‌ها (ویژه کودکان)»، «دختران آفتاب (زندگی رضوی)»، «آسمانی‌ها (شهدا)» و «گل‌گشت (بازی و سرگرمی)» استفاده کنند. 
این خبر حاکی است، آیین گشایش این مجموعه سراهای فرهنگی، هنری، اجتماعی ویژه دهه کرامت با حضور رئیس کتابخانه و موزه ملی ملک، شهرداران منطقه‌های 8، 12 و 20 تهران، شماری از اعضای شورای اسلامی پایتخت و جمعی از شهروندان، 31 اردیبهشت 1402 برگزار شد. 
شایان ذکر است، کتابخانه و موزه ملی ملک توسط حاج حسین آقا ملک در سال 1316 شمسی بر حرم مطهر حضرت رضا(ع) وقف شده است و در حال حاضر در تهران، میدان امام خمینی(ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» پذیرای اهل هنر و تاریخ است. این سراها در ضلع جنوب غربی میدان مشق در خیابان یارجانی در ساعات 14 تا 18  آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی