پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی عنبرآباد صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۱

برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر

به همت خادمیاران کانون محله ای مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) و جامعه بسیج زنان شهرستان عنبرآباد جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز ازکرمان سکینه ساردویی، مسئول کانون محله ای حضرت  فاطمه الزهرا(س) با تبریک این روز و دهه کرامت گفت: حضرت معصومه(س)، شیعه ای کامل و عارف به مقام ائمه است و صلاحیتش در حفظ اسرار سنگین ولایت، تأیید شده است. اهل بیت(ع)، او را نه فقط به عنوان شیعه ای کامل، واصل و عارف به شأن و مقام ائمه، بلکه جان خود، شبیه خود و کسی که شناخت او بر دیگر شیعیان واجب است، معرفی کرده است و این بانو را شفیع همه شیعیان دانسته اند.

وی ابراز کرد: همین تعابیر، حضرت معصومه(س) را هم شأن و هم منزلت ائمه(ع) کرده است. در برخی نقل ها نیز به مقام عصمت وی اشاره شده و می توان گفت آن حضرت مانند مادرش حضرت زهرا(س)، از گناه و عیب مصون است. ازاین رو، بر شناخت حق وی تأکید فراوان شده است.

ساردویی افزود:  به مناسبت گرامیداشت مقام دختر و سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س)، جشن با شکوهی با برنامه های متنوع برگزار شد و از دختران نوجوان و بانوان خادمیار تجلیل به عمل آمد. 

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم خادمیاران رضوی با برپایی ایستگاه صلواتی ۱۰۰۰ لیوان شربت و کیک در بین شرکت کنندگان توزیع کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی