پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی جیرفت؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۱

شمیم پرچم بارگاه کریمه اهل بیت در مدرسه دخترانه سوده پیچید

خادمیاران رضوی کانون محله ای زینبیه بخش بلوک شهرستان جیرفت حامل پرچم بارگاه منور کریمه اهل بیت(ع) با همراهی مسئولان از دختران مدرسه سوده تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عباس صادقی نیا، مسئول کانون محله ای زینبیه شهر بلوک گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) خادمیاران رضوی با دعوت از مسئولان بخش اسماعیلی و شهر بلوک ضمن حضور در مدرسه دبیرستان دختران سوده به دخترانی که نامشان مزین به معصومه بود هدایایی اهدا کردند.

صادقی با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای بزرگداشت مقام دختر است، ابراز کرد: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت به جنگ اعتقادات و باورهای نسل جوان ما به ویژه دختران این سرزمین آمده است به همین خاطر باید از فرصت دهه کرامت به منظور ترویج فرهنگ رضوی و سبک زندگی فاطمی در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن استفاده کرد‌.
وی افزود: غبارروبی وعطرافشانی مرقد شهید گمنام و حضور بر مزار تنها شهیده بخش اسماعیلی از برنامه های آغاز دهه کرامت در بخش اسماعیلی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی