پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور خادمیاران و یاوران رضوی رودبار؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۲

جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت برگزار شد

خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی شهرستان رودبارجنوب در جلسه‌ای با حضور فرماندار و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان به بیان برنامه ها و ایده های اجرایی خود و هماهنگی این ویژه برنامه ها به مناسبت دهه کرامت پرداختند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ در این جلسه که با قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آغاز شد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سررشته داریان، دبیرکانون های خدمت رضوی رودبار با اشاره به نقش کلیدی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای شناساندن کانون خدمت رضوی در سطح شهرستان رودبارجنوب است.
وی افزود: کاروان زیر سایه‌ خورشید ۶ خرداد میهمان شهرستان رودبارجنوب و جازموریان خواهد بود.

سررشته داریان خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا، توزیع بسته معیشتی بین ۸ خانواده نیازمند و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های اجرایی دهه کرامت کانون خدمت رضوی در این شهرستان است.

در ادامه علی پرورش فرماندار شهرستان رودبار جنوب نیز در این جلسه اظهار کرد: موضوع خدمت همه جانبه باید میان مردم تبیین شود تا نذر را صرفا نذر مالی ندانند، بلکه بتوانند کار و حرفه خود را نیز نذر امام رضا(ع) کنند.
وی افزود: شبکه خادمیاری در کشور با هدف محرومیت زدایی از جامعه و کمک به نیازمندان با حال و هوای امام رضایی راه اندازی شده‌ است و موجب تقویت مودت و ارادت مردم به اهل بیت علیهم السلام شده است.

فرماندار رودبارجنوب گفت: خدمت به عنوان خادمیار در جامعه توفیقی است که باید شکرگزار آن باشیم زیرا بسیاری از افراد آرزوی لحظه‌ای خدمت در حرم امام رضا(ع) را دارند.

قابل ذکر است در این جلسه مصوب شد خادمیاران و یاوران رضوی در برپایی جشن ها و برنامه های دهه کرامت همکاری لازم را با کانون خدمت رضوی شهرستان داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی