پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

رایحه دل‌انگیز اخت الرضایی بین دختران دانش‌آموز محمودآبادی پیچید

پرچم مقدس حرم بی‌بی فاطمه معصومه(س) توسط خدّام حرم آن حضرت وارد دبیرستانی دخترانه در روستای زنگی‌کلای شهرستان محمودآباد شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، هم‌زمان با ایام میلاد اخت‌الرضا، بی‌بی فاطمه معصومه(س) و «روز دختر»، کاروان خدّام حرم آن حضرت حامل پرچم آن حرم مطهر با حضور در دبیرستان دخترانه اندیشه روستای زنگی‌کلای دابو شهرستان محمودآباد جان‌های دختران دانش‌آموز آن مدرسه را معطر به عطر فاطمی و رضوی کردند.

در این مراسم که به همت کانون خدمت رضوی روستای زنگی‌کلا و خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه(س) و همراهی تعدادی از خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد برگزار شد، با پرچم گردانی در مدرسه، دانش‌آموزان و معلمان به این پرچم مقدس تبرک جستند و سپس مدیحه‌سرایی و توزیع تبرکات حرم در بین حاضران انجام شد.

همچنین به ابتکار جانشین دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، مسابقه‌ای فرهنگی با موضوع تهیه مقاله‌ای از زندگی بی‌بی فاطمه معصومه(س) در بین دانش‌آموزان برگزار و مقرر شد به ۸ نفر از کسانی که تا پایان تیرماه، بهترین مقالات را به دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد ارسال کنند لوح تقدیر و به برترین اثر، هدایای متبرک رضوی اهدا شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی