پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۱

سومین رویداد «شکوه مادری» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

سومین طرح سراسری شکوه مادری به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده و با همکاری کانون فرهنگی هنری «قدسیان» ارجنک ویژه مادران برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهارمحال و بختیاری؛ سومین طرح سراسری شکوه مادری به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده و با همکاری ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری و کانون فرهنگی هنری «قدسیان» ارجنک ویژه مادران برگزار شد.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: سومین طرح شکوه مادری با عنوان «معشر رضوی» در روز میلاد حضرت معصومه(س) با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مادران در سالن اصناف شهرکرد با تقدیم هدایای ارسالی از مشهد مقدس اجرا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا(س) ارجنک ادامه داد: در این مراسم ۲ نفر از مادران زیر ۴۰ سال دارای شاخصه اجتماعی و همچنین از ۲ نفر از مادران خادمیار فعال کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی که به تازگی مادر شدند به کلام ارزشمند مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

گنجی با بیان اینکه تشویق و ترغیب به فرزندآوری از اهداف برگزاری رویداد شکوه مادری است ادامه داد: رویداد شکوه مادری هر ساله با دعوت از مادران جوان به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده و با همکاری کانون فرهنگی هنری «قدسیان» ارجنک ویژه مادران برگزار می شود.

خاطرنشان می شود قرائت قرآن، برگزاری سرود، سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای دکلمه «امام رضا(ع) دوستت دارم»، تجلیل از مادران و اجرای دسته جمعی سرود توسط گروه سرود دختران رضوی یاوران مهدوی کانون بانوان از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی