پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر،
۱۴۰۲-۰۳-۰۳

یادواره ۲۳ شهید کاشمر در زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد

همزمان با سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر، یادواره ۲۳ شهید شهرستان کاشمر در عملیات بیت المقدس در زیارتگاه شهید مدرس وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، یادواره ۲۳ شهید شهرستان کاشمر در عملیات بیت المقدس همراه سخنرانی سردار احمدی فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) و با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی شه در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
سردار احمدی در این مراسم با بیان اینکه یوم الله فتح خرمشهر، مظهر بروز حجت الهی بر ملت ما بلکه بر جهان اسلام بود، اظهار کرد: ایام الله دلیل راه کسانی است که سر تا پا استقامت دارند و در برابرسختی ها صبر می کنند.
فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله به ما آموخت که در روز سختی باید روی پای خود بایستیم، افزود: یکی از شاخصه های جهاد تبیین، بیان حوادث تاریخی ملت است که نباید به دست فراموشی سپرده شود و امروزه خانواده، مدارس و مساجد بهترین بسترهای جهاد تبیین هستند.
تلاوت آیاتی از قرآن کریم ، اجرای سرود ملی و صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، مدیحه سرایی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع امام مهربانی ها، دفاع مقدس و خاطرات شهدا، ایستگاه کودک و نوجوان و خوشنویسی دیگر برنامه های اجار شده در این یادواره بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی