پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه کرامت انجام شد،  
۱۴۰۲-۰۳-۰۴

برگزاری نشست «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» در میقات الرضا

به مناسبت دهه نورانی کرامت نشست «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت دهه نورانی کرامت نشست «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» ویژه خادمین خواهر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین واعظ شهیدی از سخنوران برجسته حرم مطهر امام رضا(ع) در میقات الرضا برگزار شد. 
 حجت الاسلام و المسلمین واعظ شهیدی در این نشست اظهار کرد: وجود دختر در خانواده عنایت و لطف پروردگار به پدر و مادر است که باید والدین قدردان این نعمت باشند.
وی با بیان اینکه خادمی این بارگاه منور یکی از محبت های آل محمد(ص) به خدمتگزاران است، افزود:  بر اساس حدیث شریف رسول خدا (ص) هر کس با محبت آل محمد(ص) از دنیا برود همانند کسی است که در راه خدا شهید شده است.
حجت الاسلام و المسلمین واعظ شهیدی در ادامه گفت: این امامزاده لازم التعظیم یک شاخص و معیار است برای کسانی که به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می‌شوند.
این خبر حاکی است، در پایان از دختران خادم آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با اهدای هدیه تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی