پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

44 نفر از بیماران خاص استان البرز راهی زیارت کریمانه شدند

مسئول کانون تخصصی زیارت البرز از اعزام 44 نفر از بیماران خاص با همراهانشان به زیارت آستان مقدس حضرت رضا علیه السلام خبر داد.

مرتضی لوک زاده مسئول کانون تخصصی زیارت البرز در گفتگو با آستان نیوز اعلام کرد: اعزام بیماران خاص و صعب العلاج به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت طبق دستورالعمل بنیاد کرامت رضوی به نام طرح مهر درخشان رضوی امروز با 44 نفر انجام شد.
وی ادامه داد: اعضای این کاروان متاسفانه از بیماری های تالاسمی، هموفیلی، پیوند اعضا، ام اس و سرطان رنج می برند که تلاش شده با اقامت سه شبانه روز در مشهد مقدس لحظاتی خوب را برای آن ها رقم بزنیم.
لوک زاده گفت: این عزیزان به وسیله قطار به مشهد مقدس اعزام شدند و در طول اسکان میهمان سفره اطهام علی ابن موسی الرضا هستند.
مسئول کانون تخصصی زیارت البرز افزود: تمام هزینه های مازاد این سفر را موسسه خیره امدادگران عاشورا تقبل کردهکه شامل هزینه رفت و برگشت قطار، دارو و همچنین هزینه ایاب و ذهاب می شود.
 وی اظهار داشت: در این کاروان دو شخص مددجوی خانم و آقا، یک پزشک، یک روحانی و یک مدیر به عنوان عوامل اجرایی این کاروان را همراهی می کنند.
خبرنگار آستان نیوز که در محل اعزام این افراد حاضر شده بود در گفتگو با آن ها حال و هوای زیارتی شان را جویا شد. هرکدام از این عزیزان میهمان ویژه و دعوتی خاص حضرت رضا علیه السلام بودند به طوری که با هرکدام که درباره نحوه طلبیده شدنشان صحبت شد با اشک شوق و ذوقی که از حالشان پیدا بود هرکدام داستانی را بیان کردند.
یکی از زائران گفت: دو روز قبل از اینکه موسسه به بنده اطلاع دهد خواب دیدم که آقا دعوتم کرده و وقتی از خواب بیدار شدم با خودم گفتم مگر من چه کسی هستم که آقا بخواهد من را دعوت کند؟ اما دو روز بعد وقتی بامن تماس گرفته و گفته شد که قرار است آقا بطلبند از شدت ذوق زانوهایم بی حس شد و پشت تلفن گریه ام گرفت و باورم نمی شد! و از روزی که ساعت و تاریخ اعزام رو متوجه شدم آرام و قرار ندارم.

دیگری می گفت: یک جراحی داشتم که هوای مشهد کردم و استوری امام رضایی گذاشتم. وقتی به منزل برگشتم از امدادگران عاشورایی تماس گرفتند و گفتند امام رضا علیه السلام بنده را طلبیدند و از خوشحالی نمی دانستم چکار کنم، از آن زمان تا به حال چشمانم گریان است و باورم نمی شود! خواست خدا و امام رضا علیه السلام بود که طلبیده شدم!

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی