پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه کرامت؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۳

کاروان زیر سایه خورشید وارد خراسان جنوبی شد

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از ۲ گروه خدام رضوی به مناسبت دهه کرامت وارد استان خراسان جنوبی شد و در بدو ورود در محل شهدای گمنام شهرستان بیرجند حضور یافت.

به گزارش آستان نیوز از خراسان جنوبی، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از ۲ گروه خدام رضوی امروز(۳ خرداد) به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد علی بن موسی الرضا(ع) وارد خراسان جنوبی شد.

کاروان‌های خدام رضوی در شهرستان‌های سرایان، بشرویه، فردوس، قاین، خوسف، زیرکوه، درمیان، نهبندان، سربیشه، بیرجند و طبس طی دهه کرامت امسال با شعار«جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» حضور خواهند یافت.

کاروان خدام رضوی «زیر سایه خورشید» در بدو ورود به خراسان جنوبی جهت اذن گرفتن از شهدا به محل شهدای گمنام شهرستان بیرجند رفت و بعد از قرائت فاتحه و صلوات خاصه به غبارروبی مزار شهدای گمنام بیرجند پرداخت.

از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در خراسان جنوبی می توان به دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از مراکز نظامی و زندان‌ها، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، توزیع بسته‌های متبرک رضوی، طرح با اجازه امام رضا(ع) بله یا همان خطبه عقد رضوی اشاره کرد.


گفتنی است؛ اعضای کاروان زیر سایه خورشید از سوم تا دهم خرداد در خراسان جنوبی حضور دارند و این دو کاروان به مناطق مختلف استان سفر خواهند کرد تا عطر ناب رضوی در سراسر خاوران پیچیده شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی