پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

برگزاری 30 برنامه ویژه و عمومی دهه کرامت در نجف آباد

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی نجف آباد گفت: بیش از 30 برنامه عمومی و ویژه در طول دهه کرامت برگزار می گردد که تعدادی از این برنامه ها بسیار خاص هستند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، با تشکیل ستاد بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان نجف آباد و حضور ائمه جمعه شهرداران، بخشداران، دهیاران و مسئولین فرهنگی شهرستان، ویژه برنامه‌های دهه کرامت طی ۳ جلسه تدوین و برنامه ریزی شد.

ابراهیم ولایتی گفت: در دهه کرامت علاوه بر برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه عمومی و آیین های جشن و سرور اهل بیت(ع) در سطح شهرستان، ویژه برنامه زیر سایه خورشید با حضور خادمین آقا علی بن موسی الرضا(ع) نیز در روز هشتم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در روز هشتم خرداد ماه 11 ویژه برنامه با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در شهرستان برنامه ریزی شده که تعدادی از این برنامه ها تحولی و خاص در شهرستان هستند.

ولایتی گفت: شروع برنامه های روز هشتم خردادماه با حضور و استقبال از خادمان حرم مطهر رضوی در گلزار شهدای شهر جوزدان و تجدید میثاق با شهدا و امام راحل خواهد بود و اختتامیه این حضور نماز مغرب وعشا و جشن و سرور ائمه در کنار مرقد شهید گمنام در شهر گلدشت است .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی