پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه کرامت صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۳

برگزاری محفل کرسی تلاوت قرآن کریم توسط خادمیاران بم

همزمان با ایام دهه کرامت و به همت خادمیاران کانون تخصصی قرآن بم و کانون محله امام حسن عسکری(ع) جلسه کرسی تلاوت رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بم گفت: همزمان با دهه کرامت کانون تخصصی قرآن و عترت رضوی شهرستان بم کرسی تلاوت رضوی را با هدف تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی با محوریت حضرت رضا(ع) در محل مهدیه صاحب الزمان(عج) برگزار کرد.

مهدوی بیان کرد: هدف از اجرای مراسم قرآنی، ایجاد شور و نشاط معنوی و همچنین تشویق علاقه مندان به ویژه جوانان و نوجوانان به انس با قرآن است.

وی افزود: در این مراسم قرآنی که با حضور خادمیاران بمی و با همکاری و مساعدت کانون مرکزی و کانون تخصصی قرآن و عترت و خادمیاران کانون محله ی مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) خادمیاران کانون مداحان به مدیحه سرائی و مولودی خوانی در رثای حضرت شمس الشموس پرداختند و در ادامه قاریان خادمیار با صوت خوش و بالحن خوب آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و در پایان به نفرات برتر قرآنی هدایائی اهداء شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی