پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی شهر بابک؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۳

محفل انس با قرآن به مناسبت دهه کرامت برگزار شد

به همت خادمیاران کانون تخصصی قرآن کرسی تلاوت و محفل قرآنی همراه با یادواره شهدای محله هاوشک درشهرستان شهربابک برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، کرسی تلاوت رضوی توسط کانون تخصصی قرآن با حضور رئیس حوزه علمیه شهربابک، رئیس سازمان تبلیغات، خانواده های معزز شهدا و خادمیاران رضوی و عموم مردم  در مسجد امام حسین(ع)  محله هاوشک  برگزار شد.

رئیس حوزه علمیه شهرستان در این محفل قرآنی بیان کرد: قرآن رحمت واسعه الهی است و بهترین ارمغان و نورانی بخش زندگی است که تلاوت آن جان و جسم را جلا می‌دهد و آیه آیه قرآن نسخه شفابخش است.

حجت الاسلام علی پور اروج گفت: قرآن برای افراد و جامعه هدایتگر است، هر ملتی که به قرآن تمسک کند در دنیا و آخرت سعادتمند است.

رئیس حوزه علمیه شهربابک به ارائه راهکار‌هایی جهت انس هر چه بیشتر مردم با قرآن کریم پرداخت و افزود: همراه داشتن قرآن و خواندن آن، قرائت ترجمه قرآن و تفسیر آن توسط ائمه جماعات و تطبیق زندگی فردی با قرآن کریم از جمله راهکار‌هایی جهت انس هر چه بیشتر مردم جامعه با قرآن کریم است.

معصومه شریفی، مسئول کانون تخصصی قرآن در این مراسم با بیان اینکه محافل قرآنی در ارتباط با رشد و تعالی انسان نقش تأثیرگذار دارد، افزود: باید تمام لحظات زندگی انسان با آیات هستی بخش قرآن و مفاهیم و معارف قرآنی عجین شود تا اثرات آن را در تمام شئون زندگی مشاهده کنیم.

گفتنی است در این مراسم حافظان بین المللی قرآن کریم عمادانوری وعلی انوری به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی