پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

غرفه ای به وسعت آسمان در گذر چهار باغ اصفهان

در چهارمین روز از دهه کرامت و حضور خادمیاران رضوی اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ مسئول کانون خدمت تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی از وجود فال آسمانی در این غرفه خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مهرانگیز ترکی با اشاره به اینکه سقف غرفه کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت پر از وصیت نامه های شهدا است اظهار داشت: به افرادی که به این غرفه مراجعه می کنند می گوییم نیت کنند و با انتخاب یکی از این فال های آسمانی که به سقف غرفه آویزان کرده ایم، ببینند شهدا چه حرفی با آن ها دارند.

وی افزود: ما سعی کردیم زیباترین وصیت نامه ها را انتخاب کنیم و این حرکت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی اصفهان ازاهدای گل های لاله به دخترانی که به این غرفه مراجعه می کنند خبر داد و تصریح کرد: خادمیاران در این غرفه هزار گل لاله را با دست درست کردند که هریک مزین به تمثال شهدا هستند و به دخترانی که به این غرفه مراجعه می کنند هدیه می کنیم.

ترکی از کتاب هایی که وقف در گردش است یاد کرد و گفت: در این غرفه همچنین کتاب های مرتبط با شهدای فاطمیون را به بازدید کنندگان هدیه می کنیم که هم خود آن ها را مطالعه کنند و هم پس از مطالعه آن را به دیگران اهدا کنند.

لازم به ذکر است این کانون در دهه کرامت ویژه برنامه های دیگری نیز دارد که می توان به برگزاری جشن دختران آسمان اشاره کرد که ویژه فرزندان شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی