پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۴

بازدید معاون وزیر صمت از بخش‌های تولیدی شرکت شهاب خودرو

با هدف بررسی وضعیت شرکت شهاب خودرو و بهبود عملکرد آن، دکتر علی نبوی معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه معاونان و مدیران این سازمان از تمام بخش‌های تولیدی این شرکت دیدن کردند.

مدیرعامل شرکت شهاب خودرو در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: پس از بازدید میدانی از این مجموعه، جلسه‌ای با معاون وزیر صمت و هیئت همراه برگزار و بر توسعه فعالیت‌های شرکت شهاب خودرو و لزوم رفع مشکلات مربوط به تولید با کمک حمایت‌های دولت تاکید شد.
دکتر حامد اصل روستا درباره برنامه‌های این شرکت گفت: شرکت شهاب خودرو درصدد است با بهره‌گیری از تجارب و دانش کارشناسان و صاحبنظران اصلی بازار و صنعت، برای حضور موثر در بازار خودروی عمومی و خاص کشور برنامه‌ریزی جدی و اصولی انجام دهد.
او ادامه داد: در این راستا اهداف، استراتژی‌ها و روش‌های عملیاتی این بنگاه اقتصادی متعلق به آستان مقدس رضوی باز تعریف می‌شود. 
اصل روستا افزود: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در کنار این موضوع، رضایت همه ذینفعان از جمله کارکنان، سهامداران، سازمان‌های خدمتگذار نظام جمهوری اسلامی و عموم جامعه را اولویت‌ اصلی خود قرار دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی