پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۴

جشنواره فروش ویژه محصولات بتنی رضوی تا 15 درصد تخفیف

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی از آغاز جشنواره فروش ویژه محصولات و قطعات بتنی تولیدی این شرکت به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

مهدی قربانی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: به مناسبت این دهه مبارک و میلاد با سعادت آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، شرکت صنایع معادن و عمران رضوی، محصولات و قطعات بتنی را با 15 درصد و هبلکس رضوی را با 5 درصد تخفیف عرضه می‌کند.
او گفت: این جشنواره تا دهم خرداد ماه جاری ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به ساختمان بازرگانی این شرکت واقع در خیابان چراغچی ۴۷، نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09906110433 تماس بگیرند.
مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی درباره اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش کمی و کیفی محصولات و قطعات بتنی تولید شده در این شرکت تصریح کرد: در این راستا با تحقیق و توسعه و انجام فعالیت‌های طراحی و مهندسی، موفق به افزایش سرعت تولید و ظرفیت فرآیندهای تولید شده‌ایم.
او ادامه داد: این مجموعه تلاش کرده است تا مشکلات مربوط به کیفیت محصولات را به طور کامل برطرف کند، چرا که مغایرت‌ها و عدم انطباق‌های کیفی باعث توقف خط تولید خواهد شد. بدین منظور با بهبود کیفیت و کاهش میزان ضایعات، از دوباره کاری در خطوط تولید جلوگیری شده و به همان میزان راندمان تولید افزایش پیدا کرده است.
قربانی با اشاره به دو مجتمع تولید هبلکس و قطعات بتنی زیرمجموعه این شرکت در شهرستان‌های مشهد و بیرجند گفت: در این دو مجتمع بیش از ۱۰ نوع محصول در گروه‌ محصولات بتنی و مصالح ساختمانی تولید می‌شود.
او با اشاره به اشتغالزایی صورت گرفته برای ۲۹۳ نفر در این دو مجتمع خاطر نشان کرد: در حال حاضر در کارخانه هبلکس رضوی واحد مشهد ۹۸ نفر، در واحد بیرجند ۱۰۵ نفر و در مجتمع تولید بتن ۸۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی